19 February 2013

UPDATE: BIOKAP Šampon za masnu kosu s bijelom jelom i ružmarinom

Biokapov sam šampon predstavila prije 4 mjeseca. Otada sam potrošila 2 bočice proizvoda i morala sam stati s uporabom ili barem napraviti pauzu. O lošim vijestima čitajte u nastavku...








Cijena: 67, 50 kn / 200 ml. Dostupnost: (biljne) ljekarne, Müller. Zemlja porijekla: Italija.



Opis proizvodjača:
,,Šampon je formuliran tako da normalizira pretjerano lučenje žlijezda lojnica na vlasištu vraćajući vitalnost i lakoću masnoj kosi. Sadrži ekstrakt bijele jele i cisteina koji usporavaju pretjerano izlučivanje masnoće; voćne kiseline koje imaju utjecaj na listanje kože uz njeno obnavljanje; ekstrakt islandskog lišaja, ružmarina i bardane koji imaju pročišćavajući efekt te mentol i eterična ulja ružmarina i čajevca koji imaju osvježavajući i regenerirajući učinak na koži vlasišta. Uravnoteženo izlučivanje masnoće pomaže u prevenciji ispadanja kose, koja se često dogadja zbog pretjeranog izlučivanja masnoće.˝

Uporaba:
,,Nanijeti šampon na mokru kosu i lagano umasirati, isprati s vodom i ponoviti postupak.˝

Sastav:
,,Bardana, ružmarin i čajevac su iz biološkog uzgoja. Proizvod ne sadrži PEG, silikone, parabene, SLS, dermatološki je testiran i testiran je na nikal. Šampon je proizveden iz biljnih komponenti, čistih eteričnih ulja i biljnih ekstrakata sa efektom svile.¨



PRIJAŠNJI DOJMOVI
8. studeni 2012.

Šampon sam koristila svega nekoliko puta, ali me toliko očarao da si nisam mogla pomoći da ne pišem o njemu. Nikad u životu nisam dala toliko novaca za šampon, no drastično stanje traži drastične mjere. Kupila sam ga na preporuku forumašice sa forum.hr gdje ga je pohvalila kako joj je produžio razmak izmedju pranja kose sa 3 na 5 dana. Nisam bila toliko optimistična da bi mi kosa mogla biti neoprana punih pet dana, ali sam očekivala barem mali pomak - i nisam se razočarala! Inače perem kosu svaka dva dana, gdje se već pred kraj drugog dana maščoba počinje nazirati. S ovim šamponom puna tri dana nemam brige, a za ekstremne slučajeve mislim da bi izdržala i četiri. Izdržala bi da ja nisam bolesnik koji ima fobiju od nepranja glave toliki period :D Osim što je vidljivo smanjio maščobu već nakon prvog pranja (ne šalim se), kosu čini svilenkastom (kako proizvodjač obećava) što, osim estetske svrhe, izrazito olakšava raščeljavanje. Takodjer, dokrajčio je perut koju je alverde šampon počeo eliminirati. Za razliku od silikonskih šampona, vidljivo je smanjio ispadanje kose, a čak se i pjeni više no što sam očekivala. I miriši krasno :) Nastaviti ću ga upotrebljavati dokle god mi to financije omogućuju.








SADAŠNJI DOJMOVI
19. veljače 2013.

Kao što sam najavila u uvodu, nisu dobri. Šampon i dalje miriši i olakšava raspetljavanje, ali opet se došlo do toga da kosu perem svaki drugi dan. Kao da to nije dovoljno, aktivirala se i perut. Moguće je da joj je uzrok stres, ali nisam htjela računati na išta pa sam promijenila rutinu. Ovo je drugi tjedan kako koristim Urtekramov šampon vulkanska zemlja i stanje se smirilo. I to ne samo smirilo, nego je i bolje :) Rado bih da tako i ostane jer smatram da je 70 kn ipak visoka cijena za jedan šampon, barem za moj studentski džep. Traje dugo, 2 mjeseca, ali za tu ih lovu mora dobro i odraditi. Jedina i pozitivna recenzija Bikoapova šampona koja se u medjuvremenu pojavila jest ona od Babushke - link na recenziju.




Jeste li koristili ovaj šampon ili možda Urtekramov? Kakvima su se pokazali? Znate za bolje? :)



Pozdrav,
Zmaj


4 comments :

  1. E pa onda ću njega zanemariti. Hvala ti na novom razvoju događaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nnč, hvala tebi na javljanju :)

      Napominjem kako je moguće da je do moje kose, odnosno glave. Svatko drugačije reagira na stres tako da ne mogu sa 100% sigurnošću tvrditi da je samo zbog šampona. Kroz neko ću mu vrijeme ponovno dati priliku jer mi se stvarno svidio u početnom izdanju :)

      Delete
  2. MOJA PREPORUKA TI JE DA KUPIŠ NE TVORNIČKI PRIRODNI ŠAMPON!
    KORISTILA SAM GODINU DANA URTEKRAMOVE ŠAMPONE I VIDNO SE POBOLJŠALA KOSA, ALI TEK KAD SAM PREŠLA NA ŠAMPON IZ HOMEMADE MANIFAKTURE KOSA MI SE PREPORODILA U MANJE OD MIJESEC DANA!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na savjetu :)

      Imaš neku konkretnu preporuku ili sama praviš šampon? Ako je ovo drugo, davaj recept odmah sada odmah :D

      Delete