18 February 2013

NEW IN FEBRUARY 2013








1) Oleotherapy biljno ulje sjemenki pamuka
2) Urtekram šampon za kosu vulkanska zemlja
3) Dea Flores eterično ulje citronele
4) Lilith Prirodna kozmetika Tonik / Cvjetna vodica
5) Lilith P.k. Pivska krema
6) Lilith P.k. Hidratantna krema
7) Lilith P.k. Vila - kremica za kosu
8) Lilith P.k. Deo krema




1) Oleotherapy biljno ulje sjemenki pamuka


Ulje se na prvu doima krasno! Kao i biljno ulje makadamije istog proizvođača, brzo se upija i neljepljivo je, ali za razliku od makadamijina, ovo ulje nema mirisa i jeftinije je. Pogodno je za osjetljivu kožu, čak i za njegu kože nakon depilacije jer ne izaziva ikakve osim pozitivnih reakcija. Kožu ostavlja mekom i nahranjenom do sljedećeg dana. Mislim da ćemo se dugo družiti :)

Cijena: 24 kn / 100 ml. Dostupnost: Kemig, Aromedica, (biljne) ljekarne. Zemlja porijekla: Hrvatska.






2) Urtekram šampon za kosu vulkanska zemlja


Šampon sam koristila svega 3x i, iako je namijenjen za volumen, odlično je riješio masnu i perutavu uznemirenost moje glave. Ne želim se unaprijed veseliti jer me Biokapov šampon za masnu kosu isto u startu očarao, ali se nakon 4 mjeseca, odnosno 2 potrošene boce, kosa izgleda navikla i vratila na stari režim gdje ju perem svaki drugi dan i od stresa se još aktivirala perut. Nakon prvog pranja Urtekramovim šamponom, kosa je bila za pranje tek poslije 3. dana. Perut je nestala sa 3. pranjem, odnosno 9 dana od prvog korištenja. Blatnjave je teksture, nešto poput alverde šampona protiv prhuti, ali se odlično pjeni, nevjerojatno za šampon bez kemikalija za pjenjenje. Miriši na neke ljute žvake, možda one stare zelene Ekstra. Srećom, miris se ne zadržava nakon ispiranja. Da je drugačije, vjerujem da bismo se brzo oprostili.

Cijena: 47,50 kn / 250 ml. Dostupnost: (biljne) ljekarne. Zemlja porijekla: Danska.






3) Dea Flores eterično ulje citronele


Ovo sam ulje kupila po preporuci aromaterapeutkinje u biljnoj ljekarni. Osnovna mu je namjena djelovati protuupalno na akne i sl. gadove na način da se nanosi u malim količinama na mala područja. Da mi žena nije dala svoje podatke, ne bi joj vjerovala jer različiti izvori navode kako se eterična ulja ne bi smjela nanositi direktno na kožu. Ulje sam isprobala 1x, preko noći i nije pomogao, ali nije ni odmogao - održao je (ne)stanje neutralnim. Osim neutralizacije gada, nije izazvao ikakve reakcije na koži. Ulje ima snažan citrusan miris pa ne posluži li u kozmetičke, poslužiti će u mirisne svrhe.

Cijena: 22,50 kn / 10 ml. Dostupnost: (biljne) ljekarne. Zemlja porijekla: Brazil.




Prije nego predstavim ostatak noviteta, par riječi o proizvođaču. Lilith Prirodnu kozmetiku može se naručiti isključivo putem njihove facebook stranice (link u naslovu). Ovo mi je prva narudžba Lilith P.k. i mogu ih samo pohvaliti po pitanjima prijatnosti, komunikacije i profesionalnosti. Narudžba je stigla u roku 3 dana. Nažalost, nisam bila u mogućnosti pokupiti ju isti dan tako da se pacala u Pošti skoro 24h. Deo je krema procurila što je rezultiralo muljanjem slikice na pakiranju. Srećom, ništa se nije usmrdilo niti pokvarilo. Sve proizvode osim deo kreme čuvam u hladnjaku.








,,Lilith Prirodna kozmetika je inicijativa izrade homemade kozmetike rađene kombiniranjem starih recepata s Balkana sa zapadnjačkim metodama moderne izrade prirodne kozmetike. Cilj je odupiranje konzumerizmu i promicanje prirodnog njegovanja, kao i dizanje svijesti o upotrebi i mogućnostima sredstava iz bogatih resursa prirode radi poboljšanja kvalitete života. 

Za izradu koriste se razna ulja provjerenog podrijetla, poput maslinovog, bademovog, sojinog, suncokretovog, bučinog, ulja ricinusa, lješnjaka, makadamije, oraha, marelice, kajsije,lješnjaka i mnoga druga, te ostala sredstva poput suhog bilja, domaćih macerata, hidrolata, biljnog glicerina, maslaca (shea,kokos,kakao), gela aloe vere, nerafiniranog pčelinjeg voska,meda te drugi posebno odabrani sastojci.

Potrebno je naglasiti da prilikom izrade ovih stvari veliku ulogu imaju stare knjige travarice s područja Balkana, kao i dugogodišnje skupljanje narodnih receptura.

Sve se radi u malim serijama kako bi se osigurala kvaliteta i originalost.˝






4) Lilith Prirodna kozmetika Tonik / Cvjetna vodica


,,Cvjetna vodica tonik/losion za kožu namijenjena je mješovitoj i masnoj koži, koži s prištićima i aknama te njezi starije kože. Sastojci su vodica matičnjaka i smilja, te eterična ulja smilja, borovice i kadulje.˝

Tonik koristimo dragi koji je suhokožac i ja koja sam mješovite kože. Iako proizvođač preporuča nanošenje tonika na vaticu te potom na lice, više ga volim nanositi direktno, špricanjem. Tonik nam se sviđa, lagan je i ugodnog mirisa. Jedini je minus neprecizni raspršivač čiji je promjer špricanja prevelik.

Cijena: 40 kn / 50 ml. Dostupnost: Lilith P.k. - Facebook. Zemlja porijekla: Hrvatska.






5) Lilith P.k. Pivska krema


Pivska je krema namijenjena suhoj koži lica i tijela, a koristi ju više dragi nego ja. Njegova je koža lica izrazito osjetjiva, sklona iritacijama i perutanju. Krema mu odgovara, smiri iritacije i drži kožu nahranjenom cijeli dan. Krema je spoj 10 sastojaka, a najviše se osjeti miris geranija. U trenutku je pisanja ovog posta proizvođač maknuo proizvod iz kataloga stoga ne mogu prenijeti detaljnije informacije.

Cijena: 50 kn / 100 g. Dostupnost: Lilith P.k. - Facebook. Zemlja porijekla: Hrvatska.






6) Lilith P.k. Hidratantna krema 


,,Krema je na bazi lješnjaka koji omekšava kožu i regulira lučenje masnoće. Bogato je vitaminima, fine je teksture, dobro hrani, brzoupijajuće i potiče cirkulaciju, te aloe i ulja pačulija koje kožu obnavlja, vlaži, zacjeljuje i umiruje a proširene pore vidno smanjuje. Osim pačulija i lješnjaka sadrži i ulje čajevca koje dodatno smiruje upale. Osim toga, krema ugodno zateže kožu.˝

Hidratantna je krema namijenjena mješovitoj, masnoj i problematičnoj koži (akne i proširene pore). Krema hidratizira moje mješovito lice cijeli dan, a koristim ju i kao dio noćne njege lica. Nanosim ju nakon tonika. Krema me nimalo ne zateže. Naprotiv, kožu ostavlja mekanom na dodir i, iako nije navedeno da je matirajuća, s mog lica ne prosijava. Odlična je i kao podloga za šminku. Od svih Lilith proizvoda iz ove, prve, narudžbe ovime sam najviše oduševljena :)

Cijena: 40 kn / 30 ml. Dostupnost: Lilith P.k. - Facebook. Zemlja porijekla: Hrvatska. 






7) Lilith P.k. Vila - kremica za kosu


,,Vila - kremica za kosu namijenjena je suhoj kosi i vrhovima, kosi oštećenoj suncem ili za jednostavno lakše raščešljavanje zdrave kose.. Krema sadrži puuno shea i kakao maslaca, macerat nevena, ,žuti pčelinji vosak u tragovima te prekrasan miris lubenice :)˝

Zbog nestanja tjemena i kose, koje sam spomenula kod Urtekramova šampona, još uvijek nisam isprobala ovu kremicu. Ono što mogu reći jest da zaista krasno miriši. Nisam fan voćnih mirisa, ali je ovdje dobro izveden. Naravno, treba još vidjeti kako će se ponašati na kosi. Updejtam dojam kroz par dana korištenja.

Cijena: 20 kn / 30 g. Dostupnost: Lilith P.k. - Facebook. Zemlja porijekla: Hrvatska.  






8) Lilith P.k. Deo krema


,,Antibakterijska deo krema koja ne sadrži štetne sastojke kao kupovni proizvodi poput aluminija i alkohola koji često iritira nježnu kožu pazuha. Rađen na maslinovog ulja, aloe vere, glicerina, hidrolata lavande uz ugodni nježni miris etričnog ulja lavande. Nakon korištenja možete slobodno dirati, ljubiti pazuhe bez neugodnog ljepljenja :) Djeluje antibakterijski i neutralizira neugodne mirise a nanosi se na suhu i čistu kožu u tankom sloju. Napomena – ovo nije tipični dezić i krema je praškastog karaktera tako da će vam možda trebati poprilično dugo da se naviknete na nju.˝

Prvo što sam primijetila kod kreme jest osvježavajuć i ugodan miris lavande te praškast karakter kojeg proizvođač spominje u opisu proizvoda. Nanosim ju u jutro nakon tuširanja na suhu kožu i onda šetam u potkošulji 5 do 10 min dok se ne upije jer u protivnom ostavlja trag na odjeći. Krema je pogodna za osjetljivu kožu, ali ne bi preporučila nanošenje direktno nakon depilacije. Miris ju čini unisex proizvodom. Krema ne sprječava znojenje, ali uspješno neutralizira neugodne mirise.

Cijena: 50 kn / 100 g. Dostupnost: Lilith P.k. - Facebook. Zemlja porijekla: Hrvatska. 





Detaljnije recenzije svih proizvoda slijede nakon min. 3 tjedna korištenja. Zanima li Vas neki posebno, samo šibnite naziv u komentare pa će dobiti prioritet ;)



 Pozdrav,
Zmaj

  

6 comments :

  1. E sad si me upoznala s puno novih proizvoda i moram priznati da niti jedan nisam probala. Kad javiš dojmove, krećem u shopping ;)

    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako volim otkrivati i isprobavati nove stvari i stvarčice, al' bolje im je da ne razočaraju ;)

      Hvala na javljanju :)
      LP!

      Delete
  2. Sad ŽELIM i TREBAM ulje sjemenki pamuka!! <3
    Imaš tako krasnih noviteta, sve bi ih rado isprobala. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi :D

      Mislim da ulje pamuka ne bi trebalo biti promašaj jer je moja koža suha, osjetljiva i, u pravilu, instant reagira ako joj se nešto svidi.

      Ako probaš, javi dojmove, baš me zanima hoće li biti dobro kao i meni :)

      Pozdrav :)

      Delete
  3. JA IMAM DEO KREMU I TOTALNO SAM ODUŠEVLJENA NJOME!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam relativno zadovoljna. Sviđa mi se što znam da je zdrava i fino, osvježavajuće miriši. Ne sviđa mi se što ostavlja tragove na odjeći i što mi je agresivna za kožu ukoliko sam se taj dan brijala. Još uvijek mi nije idealno rješenje tako da se moja potraga nastavlja :)

      Delete